- 

 

Az új Bravo - az új Fiat-emblémával

.

Elöl független McPherson rendszerű, hátul rugalmasan kapcsolt lengőkaros futóműrendszer, torziós rugóval. 

Rendelkezik elektronikus menetsegítő berendezésekkel: elektronikus fékerőelosztóval kiegészített blokkolásgátló és ESP is, amit  emelkedőn való elindulást segítő program, valamint kipörgésgátló egészít ki. 

Az új Fiat Bravo számtalan új technológiát hordoz. A "Blue&Me" rendszer új generációja, amit "Blue&Me Nav" néven a Fiat Csoport számára a Microsoft fejlesztett ki, az első generáció szolgáltatásait kifinomult navigációs rendszerrel egészíti ki.

Az új Fiat Bravo bemutatkozása a turbófeltöltéses T-JET benzines motorcsalád (1.4 Turbo 120 és 150 lóerővel) színrelépését is jelenti. 

A motorkínálatban megtalálható még az 1,4-es 16 szelepű benzinmotor egyszerű szívóváltozata (90 LE), illetve a Multijet közös nyomásterű turbódízel kétféle változata (1,9 literes lökettérfogat - 120 vagy 150 lóerő).

Kétzónás klímaberendezés, kétféle hi-fi rendszer, nagyméretű és kinyitható panoráma napfénytető, sebességtartó automatika, esőérzékelős ablaktörlő, parkolássegítő rendszer,  kanyarba bevilágító ködlámpák.

Műszaki adatok
..........................