Detroitban mutatták be a Porsche Cayenne Turbo S változatát
.
A Porsche Cayenne Turbo S teljesítmény-növekedése a két továbbfejlesztett, jobb hatásfokú köztes hűtőnek, a 0,2 barral megnövelt töltőnyomásnak és a 4,5 literes, nyolchengerű biturbó motor módosított vezérlőelektronikájának köszönhető. Az 5.500-es fordulatszámon leadott 383 kW (521 LE) teljesítményével a Cayenne Turbo S 71 lóerővel erősebb mint a Cayenne Turbo. A Cayenne Turbo S motorjának 2.750 és 3.750 közötti fordulatszám-tartományban jelentkező 720 Nm-es csúcsnyomatéka 100 Nm-rel több, mint a Cayenne Turbo-é. 

........

A kocsi 5,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h sebességre, a végsebessége pedig 270 km/h. 5,4 másodpercre van szüksége a 80-ról 120 km/h-ra való gyorsításhoz ötödik fokozatban. 

A kiegyensúlyozott és hatékony erőátvitel érdekében a Porsche Traction Management (PTM) alaphelyzetben a hajtóerő 62%-át a hátsó, míg 38%-át az első tengelyre juttatja. 
A PTM szenzorainak köszönhetően azonnal érzékeli, ha módosítani kell az erőelosztást és a dinamikus vezetés érdekében késlekedés nélkül beavatkozik, így rendkívül nagy aktív biztonságot eredményez az irányváltási manőverek esetében, például nagy sebességnél való sávváltáskor, vagy csúszós útfelületen történő lassabb haladáskor.

A Porsche Active Suspension Management (PASM) kiváló lengéscsillapítást és rugózást nyújt, s állandóan ellenőrzi az autóra ható rugózási erőket és csökkenti a karosszéria rázkódását és dőlését.

A módosított fékrendszerben nagyobb átmérőjű, 350 milliméterről 380 milliméterre növelt első és 330 mm-ről 358 mm-re növelt hátsó féktárcsák kaptak helyet. A nagyobb teljesítményhez speciális féktárcsák párosulnak és a tárcsákra jutó légáramlat optimalizálásával mintegy 10%-kal több hőt sikerül elvezetni a féktárcsákról. 
 

. . . . .