A MAZDA bemutatta az új MX-5-öt

..............

Fontosabb jellemzők:

• A legfrissebb SKYACTIV technológia és a Mazda „grammstratégiája”, amellyel 100kg-mal könnyebb lett az új modell a 3. generációs elődnél
• Orrközépmotoros felépítés, hátsókerék-hajtás az ideális 50:50%-os súlyeloszlásért
• A motor közelebb van az autó súlypontjához, a motorháztető, a csomagtartó fedél, az első/hátsó lökhárító megerősítések mind alumíniumból készültek és a vászontető súlyát is csökkentették. Ezek alacsonyabb tehetetlenségi nyomatékot és alacsonyabb súlypontot eredményeznek.
• A pedálok a kapcsolók, a mutatók és minden eszköz optimálisan pozícionált, hogy a vezető egyenes pózt vegyen fel, és kényelmesen vezessen.
• A motorháztető magasságát csökkentették, az A-oszlop és a szélvédő tetejét hátrafelé tolták és vékonyabb lett, hogy nagyobb látóteret engedjen a kilátásnak és a periférikus látásnak. 
• A SKYACTIV-G közvetlen befecskendezéses benzinmotorokat hosszirányban helyezték el, és speciálisan az MX-5-re hangolták
• Az új ultrakönnyű, mégis merev felfüggesztéseknél a SKYACTIV technológia eredményeit használták fel, elöl kereszt-lengőkaros, hátul multilink felépítéssel.
• A fékrendszert úgy tervezték meg, hogy maximalizálja a vezető kontrollját az autó felett és megnyugtatóan hatékony, erős és fékezés közben a vezető optimális pózban maradhat.

..............

2014. 09. 04.
. . . . .