.

...............

Négy féle felszereltséggel készül:

Az alapverzió az EMOTION, a többi sorban egymás után mind gazdagabb és gazdagabb felszereltségű: CHALLENGE, ATTRACTION, REVOLUTION.

EXTRÁN szerethető a Skyactiv-technika: gyors a bemelegedés, utána hallhatatlan, egyenletes alapjárat, nincs turbó. Az automatikus váltó nem öli ki a dinamikát az autóból, a gázadásra azonnali a gyorsulás. Gyorsak, finomak a kapcsolások, az áttételezés kellően hosszú, az autópályás 130 km/óra 2400 1/perc fordulattal futható hatodikban. Van kondenzátoros, i-Eloop stop-start rendszer, ami nagyon finoman és gyorsan dolgozik ugyan, de egy hibája mégis van: a fékpedált nagyon erősen kell nyomni ahhoz, hogy megálljon a motor. Auto hold funkció nincs, a váltón viszont kapcsolható Sport-program, amitől élénk lesz az autó. A 8 másodperc alatti 100 km/órára gyorsulás. Mindehhez pedig kellően hatásos, jól adagolható fék és közvetlen kormány társul. Elöl MacPherson, hátul multilink futómű 19 colos alufelnikkel. 

......

Az adaptív (csak 30 km/órás tempó felett működő) tempomat egyedül a REVOLUTION verziónál szerepel, a 30 km/óra alatti koccanásokat gátló ráfutásgátló viszont az alapverzió kivételével jár. Sajnos, 30 km/óránál kikapcsol a távolságtartós tempomat, s a sofőrre marad az autó finom megállítása. Holttér-figyelő és hátsó keresztirányú forgalomra figyelés a harmadik, ATTRACTION szinttől jár, sávelhagyásra figyelmeztetés, enyhe aktív kormányzással már a REVOLUTION szinttől, miként tolatókamera és hátsó fékasszisztens is. 

A Mazda kínálatában elsőként a CX-5 minden verziójához elektromos rögzítő fék jár, természetes, hogy van visszagurulás-gátló is. A motor gombra indul, a kulcs nélküli nyitórendszer a REVOLUTION szinttől jár. Furcsa, hogy a központi zár automatikus reteszelésre nem programozható, s dedikált zárógomb nélküli. Említendő extra az automata reflektoros, projektoros, erőteljes LED fényszóró, és a REVOLUTION szinten alap 9 hangszórós, már az alapverzió kivételével DAB tuneres hifi 
 


FELSZERELTSÉG