A 2006-os CITY

A Honda i-DSI (kettős szekvenciális gyújtású) egyvezértengelyű motorjának teljesítménye 61 kW (83 LE). A gyertyák gyújtási szekvenciája a terheléstől és a fordulatszámtól függően változik. Ezzel a megoldással nagyobb sűrítés érhető el kopogás nélkül, így egy hagyományos motorral összehasonlítva az i-DSI teljesítménye nagyobb, fogyasztása pedig jelentősen kisebb.

A nyomatékgörbe 119 Nm-es csúcsértékét 2800/perces fordulatnál éri el. A kombinált fogyasztási érték a kézi-, illetve a CVT váltóval egyaránt 5.6 liter/100 km.

Ötfokozatú manuális váltóval, vagy egy automatikus CVT váltóval rendelhető, mely utóbbi hét, félautomatikus, szekvenciálisan kapcsolható fokozattal is rendelkezik. 

Figyelemre méltó a középre, az utastér elülső részének padlója alá helyezett benzintartály. Ez  az elrendezés a kompakt első és hátsó futóművekkel és az alacsony hátsó padlószinttel lehetővé tette egy tágas utaskabin és egy 500 literes csomagtartó kialakítását. Ehhez hozzávehető az ülések flexibilitása (melyek a Jazzből már ismerősek): egy mozdulattal síkba fektethető támlák, vagy moziszerűen felhajthatók ülőfelületek és a kabin hátsó részében is nyerhető egy további rakodási lehetőség.

Teljes hossza 4390 mm, szemben a Jazz 3830 milliméterével, ám a hossznövekedésért szinte teljes egészében a hatalmas csomagtartó felelős. Mindkét modell tengelytávja 2450 mm, de a City szélesebb és alacsonyabb a Jazznél.