Ford Motor Hungária Kft.


FORD - GENF 2004
• ÚJRA ITT A GYORS FIESTA
• ÚJABB HAJTÓMŰVEK
• FELFRISSÍTETT MAVERICK
• A MA ÉS A HOLNAP ENTERIŐRJE


KattKattA nagyközönség előtt kapuját március 4.-én megnyitó 2004-es Genfi Autószalon mozgalmas lesz a Ford of Europe számára.  Ott lesz a Ford Fiesta család sportos tagja, számos érdekes motor és erőátvitel, a megújult küllemű Maverick 4x4, és egy külön zónában az utastéri technika, szóval mindenki talál magának valót. 
Genfi fénypontok: 

- A 2004 végétől kapható Ford Fiesta ST előrevetíti a nagyteljesítményű Fordok történetének új fejezetét. E dinamikus, kétliteres, 150 lóerős háromajtós kocsi a megfizethető sportosság és a mindennapi dinamikus örömautózás élvezetét kínálja.

Katt!Katt!Katt!

- A Focus C-MAX sorozat 2.0 literes, 145 lóerős Duratec benzinmotorral, valamint az 1.6-os  Duratorq TDCi turbódízelhez kapcsolódó fejlett, folyamatosan változó áttételű Durashift CVT (Continuously Variable Transmission) erőátvitellel gazdagodik. 

Katt!Katt!Katt!Katt!

- Tovább növekszik a Ford nagyszerű "Dura" hajtómű-családja. 2004 folyamán jön a Mondeo Duratorq TDCi turbódízel 150 lóerős változata, valamint az innovatív, kétvezértengelyű Duratec Ti-VCT benzinmotor. Az új négyfokozatú Durashift automata mostantól a Fiesta és a Fusion 1.6-os Duratec változataihoz kapható. 

Katt!Katt!- A Ford Visos Design Concept járműve "kifordítva" látható, mint a jelen és a jövő komfort és relaxációs enteriőrjének demonstrációs eszköze. Bemutatja többek között a Sonyval közösen kifejlesztett Ember-Gép Interfészt (Human Machine Interface – HMI). 
 

Katt!Katt!- A Ford Maverick 4x4 kívül-belül megújult látvánnyal és új, 2.3-as, négyhengerű motorral, intelligens összkerékhajtással, standard blokkolásgátlóval és Biztonsági Kupola (Safety Canopy) függönylégzsákkal jelentkezik.

- A Ford teljesen új Fiesta Junior World Rally Car versenyautója júniusban debütál, a 2004-es Acropolis ralin. Ez inspirálta az új Fiesta ST modellt, mint a Ford TeamRS teljesítménydivízió első sorozatgyártású, közúti autóját. A tavalyi Genfi Szalonon bejelentett, Jost Capito vezetése alatt álló Ford TeamRS hozza be Európába a lélegzetelállító Ford GT 101 példányát, az előre gondosan kiválogatott vevők számára. 

Katt!Katt!Katt!

- A Ford folytatja a motorválaszték felhozását Euro IV szintre. A Ford Fiesta TDCi és a Ford Mondeo TDCi máris kapható ilyen minősítéssel, a Ford Fusion TDCi modellek 2004. májusában követik. A Ford Focus C-MAX TDCi modellek opcionális dízel részecskeszűrővel (Diesel Particulate Filter – DPF) felelnek meg a követelményeknek. 

"Örömünkre szolgál, hogy megfűszerezhettük a Fiesta családot az új ST-vel," mondta Lewis Booth, a Ford of Europe elnök-vezérigazgatója. "Ez jelzi azt, hogy komolyan gondoljuk az egyre szórakoztatóbb autókat. S ezzel még nincs vége!"

Derrick Kuzak, a Ford of Europe termékfejlesztési alelnöke ezt fűzte hozzá: "2000-ben 45 új terméket ígértünk öt év alatt, és Genfig 41-et teljesítettünk is. De az ígéretünk nem csupán új autókra vonatkozik, hanem új technikákra is. Jelenleg a Ford vezet a hajtóművek terén, és tartani akarjuk a tempót. A következőkben a belső tér megújítására összpontosítunk, hogy egyre jobb legyen Fordban ülni, Forddal élni, Fordot vezetni."