A DAF Trucks a 2007. évi amszterdami RAI kiállításon

Az Amszterdamban megrendezett 2007. évi Európai Közúti Fuvarozási Kiállításon a DAF teljesen megújult termékpalettájával volt jelen, mely immár az Euro-5 kivitelben is kapható LF-szériát is magában foglalta. Ezen kívül a DAF egy új Space Cab tetőt mutatott be a CF85-ös modellhez, és a CF építőipari járművek számos újítását. A DAF a standja egy részén a tisztább jövőért kifejlesztett technológiákat mutatott be, ahol helyet kapott az LF típus EEV-változata (Enhanced Environmentally Friendly Vehicle, azaz "fokozottan környezetkímélő jármű"), valamint egy hibrid hajtású teherautó prototípusa.

   

A megújult Space Cab tető extraként Skylights lámpákkal szerelhető. A DAF a CF-széria építőipari típusainál a dupla hajtású tandemtengelyű modell hidraulikus tágulási kamrákkal van ellátva. A cég 12 fokozatú AS-Tronic automatikus váltó speciális változatát kínálja kifejezetten a terepen használt járművekhez.

Mind a CF, mind az XF105 szériához tartozó járműveknél az alapfelszereltséghez tartozik az a berendezés, amely figyelmeztető jelzést ad, ha a gépkocsivezető nem kötötte be biztonsági övét. 

Az extrakén kapható luxusmatraccal egyidőben kerül bevezetésre a CF és az XF105 járműveken az eddigi kettő helyett négy DIN-csatlakozó a szélvédő felett (ez az XF105 Super Space Cab-nél már most alapfelszerelés). Ennek köszönhetően a tachográf és az audioberendezés mellett kényelmesen beszerelhető a MAUT, a német autópályadíj-készülékhez tartozó fedélzeti egység.

Fokozottan környezetkímélő (EEV) motorok az LF, CF és XF105 járművekben. A passzív koromszűrő beszerelésével a részecske-kibocsátás további 50%-kal csökkenthető, így mindössze 0,015 gramm/kWh lesz a 9,2 literes PACCAR PR motor esetében. Ez 25%-kal kevesebb az EEV benzines szabványnál! 

A DAF egy LF teherautó hibrid technológiával készült prototípusát is bemutatta. A jármű szimultán dízel-elektromos hibrid rendszerű. A járművet hajthatja vagy csak a dízelmotor, vagy csak az elektromotor, vagy a kettő kombinációja. A prototípus az új, 4,5 literes, 136 kW/185 LE maximális teljesítményű PACCAR FR (Euro 5) dízelmotorral van ellátva, és egy számítógép-vezérlésű, hatfokozatú Eaton sebességváltóval (Autoshift). A tengelykapcsoló és a váltómű közé egy elektromotor lett beszerelve, amely a hajtás mellett generátorként is funkcionál. A fékezés során felszabaduló energiát akkumulátorokban tárolja, és gyorsításkor újra felhasználja. 

A cég az alábbi járműveket állotta ki:

LF-széria:
7,5 tonnás hibrid hajtású teherautó prototípusa
FA 45.160  4×2-es alváz hálófülkével
FA 55.250  4×2-es alváz nappali fülkével és konténerrakodó rendszerrel

CF széria:
FAN 75.310  6×2-es alváz kormányzott hátsótengellyel
FTG 85.460  6×2-es vontató Space Cab fülkével és kormányzott vezető tengellyel
FAD 85.460  8×4-es alváz Meiller felépítménnyel

XF széria:
FT 105.410  4×2-es vontató Space Cab fülkével
FT 105.460  4×2-es vontató Super Space Cab fülkével
FT 105.510  4×2-es vontató Super Space Cab fülkével