Menetstabilitás szabályozása szóló és összetett járműveken
Stabilitás növelése négykerék-kormányzással
Elméleti kutatások:
- Egyszerű kerékpár modell alkalmazása LQ controller fejlesztésére, a jármű oldalstabilitásának növelése érdekében.
- Passzív és szabályozott járműrendszerek érzékenység vizsgálata, különös tekintettel az időkésedelem hatására a hátsó tengely kormányzására
- RLQL fejlesztése aktív hátsókerék kormányzáshoz.
Teszt jármű: Egy, a hallgatók által épített négykerék kormányzású autó.
Menetstabilitás-szabályozás járműszerelvényeknél
Szabályozás összecsuklás ellen:
- Harmadik tengelyükön hajtott csuklós autóbuszok - felépítésükből eredő - stabilitási problémáinak vizsgálata.
- Összecsuklási problémák vontatók / nyergesvontatók esetén.
- Félaktív vontatónyomaték-szabályozás nehéz haszonjárműveknél.
Perdítő nyomaték szabályozása DSC rendszerekkel

Az AUBC előnyei:

- A stabilizáló nyomatékot egy már meglévő berendezés - maga a fékrendszer - biztosítja, semmilyen drága segédberendezés nem szükséges.

- Csupán néhány további érzékelőt igényel, melyek alacsony költséggel beszerezhetőek.
- Az AUBC működéséhez többnyire az ECU szoftverét kell módosítani.
- A rendszer kétféleképpen működhet: közvetlen módban, mint önálló rendszer, ekkor nincs szükség a vezető beavatkozására.
- Közvetlen módban: biztosítja az optimális fékerő elosztást a jármű kerekei közt.
Tapadás vizsgálatok járműszerelvényeknél:

- ABS-szel és ABS nélkül a jármű irányíthatatlanná vált.

- ABS-szel és négykerék-kormányzással irányítható maradt, de kissé instabil.
- AUBS-szel és ABS-szel a jármű iránytartó maradt, még hirtelen fékezésekkor is.